Borta bra, men hemma bäst

Det är så det är :) Har haft en grymt skön och jobbig vecka i Lloret Del mar. Vi hade solsken varje dag :) ja självklart hade vi moln också, men man hann sola på stranden eller vid poolen. Tror dock jag fått soleksem i ansiktet för jag är helt full av småsmå prickar som inte vill försvinna. Vet du vad det kan vara?

Trött e jag med, så inatt kommer jag sova gott :) har inte riktigt ro att skriva så mycket just nu om resan, så jag återkommer imorgon eller tisdag. Btw, jag ska på arbetsintervju på tisdag :) Kanske kan jag få mina önskemål besvarade, eller så får jag fortsätta med mitt jobb. Jag gillar ju mitt jobb, men jag skulle vilja jobba dagtid och få jobba med något jag är intresserad av.

Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback