Wow patch

Sitter här och väntar på att wow ska uppdatera och ladda klart allt som behövs för att kunna spel :) Jag e ju inte så haj på allt ännu, men jag har förstått att nu kan jag lvla upp min gubbe snabbt för att få lvl 70 tills Wratch of the Lich King kommer i november :) och så kan jag gå till frisören och ändra frisyr haha, känns lite som sims-varning där :) Jag känner mig lite som en nörd när jag erkänner att jag bokat upp mig på GAME för att få köpt den nya delen till wow, men det skulle ju inte vara kul om alla man spelar med är därborta och spelar och jag kan inte följa med. Så ja jag får väl erkänna för mig själv att jag blivit en wow-nöööörd som min familj kallar mig :) men det e skoj, bättre än blip haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback