Världens bästa söndag :)

Jo idag har det varit världens bästa söndag! Jag vakna och la mig som vanligt och kolla på tv, söndagar är ju inte så roliga när det gäller tv... så tillslut bestämde jag mig :) Nu var det dags att åka och köpa ett Nintendo Wii! Jag har så länge  nu velat fram och tillbaka och tyckt att det varit så dyrt. Hittade ett erbjudande på GameStop, tre spel och en konsol för 2.899.- inte helt illa pinkat. Nu ska jag bara köpa Zelda med så ska jag ha mina dagar fulla av spel :) Snart släpps ju Wrath of the Lich King, så då sitter jag fast vid datorn. Spela spela spela hehe

På tal om spela, efter mitt inköp och lite provspelande så var det dags att åka mot Mölndal och spela Laserdome! Wiiiee! I just love it! Jag va grym de första gångerna, men sen vet jag ej vad som hände :) Vi var sjukt många och alla samlade på samma ställe, så jag försökte leta mig in i labyrinten... där jag var typ helt själv :) och då får man inga poäng. Förhoppningsvis kan jag va grym nästa gång igen, för nästa söndag bär det nog av igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback