Soya chokladmjölk och Aloe vera dryck

Det bästa med välsorterade matbutiker är att pröva nya saker :) Idag var jag tvungen att pröva dessa:



Soyachokladen, från alpro soya, prövade jag mest för att jag tror jag kan vara laktosintolerant (ska köpa ett test på apoteket någon dag och se om man kan se något). Iallafall, den va supergod! Jammy! Denna ska jag köpa flera gånger :) Bättre än pucko.

Aloe veran, från OKF, såg så läskig ut, för det är massa bitar av aloe vera i den. Den är smaksatt med persika, och var även den väldigt god. Ifall jag ser den kommer jag nog köpa den igen. Jag vet inte om jag tror på att Aloe vera gör mirakel, men den sägs ju vara bra mot kroppen. Detta läste jag på en sida:

"Effect of Aloe  Improve blood circulation, prevents coronary heart disease, relieves gastrointestinal problems, works as an antioxidant, aids in digestion, aids in kidney and liver functions, prevent hair loss, constipation and unpleasant breath, fatigue recovery, weight loss, the strengthening of joints and cancer fighting, improve the immune system function, promote skin health, and protect the cardiovascular system."

Så varför inte :) Bra för kroppen är bra för mig haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback