Ooops

Igår skulle jag ringa killen, någon svarar och jag är jätteglad och säger HEEEEJ! som alltid :) tillbaka svarar någon på engelska! WHAT?! Frågar om jag talar engelska och jag svarar: No I don´t  med min bästa engelska. De svarar att de ska be någon åter komma som pratar svenska... när jag kollar numret ser jag att jag ringt upp de som ringt mig i flera dagar! Haha... så ja jag kom fram till någon typ av Callcenter lät det som. Får vi väl se om de är scientologer nästa gång de ringer :) Fast jag är nog lite nojjig fortfarande, för idag ringde någon från skyddat nummer och fråga efter någon som jag aldrig hört namnet på... och gissa vad? jo de prata engelska. Hm... e jag paranoid? Känns som det är alldeles för många skumma telefonnummer som ringer  mig nu.. kanske dags att byta nummer....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback