Laktos? Gluten?

Idag var jag helt uppspelt då jag tillslut skulle få veta om jag var laktosintolerant! Gud så skönt att äntligen få det på papper, eftersom det kan inte vara något annat. Jag slutade med laktos och magen slutade krångla... för 1+1 blir väl ändå 2? De ringde upp efter ett tag, och jag fick svaret :) Jag är inte laktosintolerant, men jag var lite känslig för gluten. Jahaaa.... men... det här går inte ihop. Jag fick iallafall en ny tid för att prata med en doktor, har en känsla av att jag kommer inte bli så mycket klokare av det.. eller så kommer jag få ta massa hemska prover. Har hört att det finns en del prover man kan göra, som inte har med blod att göra... och dom vill jag inte göra...
Jag med mitt lasarett och sjukhus nojja, hur ska jag klara av att bli äldre? eller rättare sagt gammal?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback