J*vla telefonsamtal (?)

Blir riktigt irriterad nu! Detta är ANDRA gången något utländskt nummer ringer mig. Denna gång fick jag till och med svarat, och vad händer då... jo, dom lägger på efter att jag svarat. Detta är fårn Danmark. Det numret går ej att hitta någon på, men söker man på google så kan man läsa lite om det. Flera svenskar som fått samtal där ingen svarar eller pratar om scientologer :) även har denna person frågat om en icke existerande person! En som busringer eller någon som vill tjärna pengar? Får du ett samtal och du inte kan hitta något hos eniro, så kan ni gå in på denna sida och söka på numret: 800 Notes eller Who Calls me? där kan man se om det är flera som fått samtal från det nummer du fått från och vad dom varit med om. Jättebra sajt enligt mig. Skriv gärna in dina erfarenheter med, så kan någon annan få nytta av det.

Nu när jag satt och kolla på numrerna så ser jag ett mönster! Det är samma nummer men det ena börjar med +101145 och det andra börjar endast med +45... det är ett samband och de samtalen har något med varandra att göra :) hoppas jag kan luska ut mer, för jag vill veta varför dom ringer mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback