Ibland händer det..

.. ja visst idag var det min tur! :) Det är inte alltid man har den turen, kanske har du haft den någång... eller kanske någon du känner? Javisst... när jag precis ska gå över övergångstället... *splasch* En underbar fågelskit på ärmen! Jammi! Gaaaaah! tur jag hade fått ett födelsedagskort från jobbet som jag kunde skrapa bort det mesta med, tack jobbet :)


Fy fan för att vara åksjuk! Igår morse när jag åkte hem från jobbet så mådde jag sjukt illa. Hon/han som körde kunde absolut inte köra! Gasa allt vad denna kunde och sen när vi en halv minut senare når hållplatsen, ja då bromsar vi allt vad vi har ifall någon ska gå av. Till och med en femåring skulle köra tusen gånger bättre! På väg hem från vagnen trodde jag att jag skulle spy, men jag klara mig. Inte mer med det så tror jag att jag hallucinerade... jag såg grodor hoppa i trappen :) fast det kan ha varit löv.. ja inte som hoppa men som låg där i mörkret. Trött+illamående=ingen bra kombination

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback