Host och snor

Ja då var det dags för den första förskylningen denna vinter... började med att jag frös på jobbet. Bättre blev det inte eftersom jag hade en temp runt 35.5, så jag frös och frös... hade två tjocka tröjjor och låg under en filt... och fortfarande frös jag. suck... men det försvann i efter ett tag och jag blev dunder snorig istället :) bättre det iallafall. Imorgon ska jag gå på coachutbildning på jobbet :) sen blir det och jobba massa. Hoppas på att jag kan hitta mig någon som vill med och gå ut en sväng på fredag. Vi skulle haft en reunionfest med gänget vi jobbade med i somras, men det blev framflyttat och jag är partysugen :)

Haha, idag köpte jag en kebabpizza med pommes på :) Jag tyckte det lät kul så jag var fungen att pröva och det  var faktiskt riktigt gott! bara det att jag orkar ju knappt en halv så det är bara bort kastade pengar :) men nu har jag prövat den iallafall


Kommentarer
Postat av: jenny

men gumman..krya på dej isf me n ja håller tummarna för att du ska klara dej ;)

men alltså..pizzan..ja e tveksam, hehe

kraaam saknar dej

2008-10-20 @ 22:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback