Buzzador

Buzza är skitkul :) Om du gillar att testa nya saker borde du med börja buzza.

Sist fick jag erbjudande att köra en ny bil, men jag har inge körkort så jag fick hoppa över det :( lite trist, för det hade varit kul att testa det. Men jag har testat lite olika saker, t ex Fanta B'good, en ny bingosajt, pasta och pastasås, Minute Maid... Jag gillar ju att få testa nya grejjer, och att få göra det gratis tycker jag är heeeelt ok. Visst jag ska dela med min till vänner, eftersom de vill höra flera åsikter vilket gör att man kan sitta och diskutera lite, men det gör man i vanliga fall ändå :)

Vill du också pröva? Följ den här länken så det framgår att det är jag  som har bjudit in dig (mitt användarnamn som Buzzador är gbgAnneli): Buzzador




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback