Blod och talande spårvagnar

Idag är jag ledig :) Har heladagen planerad, så jag kommer nog inte vara hemma mycket idag. Var imorse hos doktorn och prata litegrann om min mage. Hoppas verkligen det är laktos och inte gluten... gluten är ju hundra gånger värre i mina ögon. Sen kunde jag även ha stressmage - IBS tror jag det kallades... ja va skoj. Så jag fick ta blodprov, så om två veckor så får jag veta vad jag ska undvika. Jag som hatar blodprov, men jag förstår egentligen inte varför jag är nervös inför sånt. Det tar ju bara några sekunder... och det gör faktiskt inte ens ont :)

När jag var på väg till vårdcentralen så pratade min spårvagn haha :) Högtalarna var högt på, skrämde skiten ur mig första gången! "Linje sex, Kortedala via salgrenska!" Vid varje hållplats! stackars den som kör... funderade på att det måste ju bara vara den vagnen. Men när jag hoppar av så hör jag " Linje 27, Volvo torslanda" Haha, tänk om man stod mitt på hjalmar och alla vagnar och bussar skulle prata! Shit vilket oväsen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback