Tröttisen

Idag känner jag mig faktiskt lite trött och seg. Men lediga dag mellan jobbdagar. Jag ska till doktorn på tisdag kl.9.00, och jag slutar jobba kl.6.00... jag brukar vara dödens trött när jag kommer hem, så jag hade tänkt tokvända på dynget idag, men är såååå trött, så jag kommer nog inte fixa detta, får nog ringa och avboka tiden och försöka boka sen när jag har dag vecka. Fast det är så dumt det där med att få tid på vårdcentralen. När man ringer kan dom vara boka en tid en vecka frammåt, eftersom tiderna dagarna innan redan bokats in och deras regler säger att man inte får boka in tider efter en vecka... så ja, man får inga och hoppas man har tur :) Jag kan ju inte tal kol på mig bara för att gå dit känns det som.

Har använt mina glasögon idag, vilket jag annars gör väldigt sällan nuförtiden.. sen har jag suttit och spelat med hörlurar på.. vilket gör att jag fått jätteont i huvudet. Bågarna har tryckts in i huvudet och det är INTE skönt alls.... ska alltid ha på mig linser när jag spelar hädan efter!

god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback