WoW

Ja ni alla som brukar kika in, ni märker att jag inte skrivit på ett tag kanske :) Jag har hamnat i ett spelträst som min pojkvän så fint kallar det. Jo jag köpte mig World of Warcraft och det är ju så kul! Jag vill ju bara komma längre o längre så jag kan inte slita mig. Så nästan varje minut jag är hemma sitter jag o spelar. Men nu är jag med i en stegtävling på jobbet, så nu kan jag inte lata mig varjedag utan har som mål att gå minst 8000 steg varje dag. Idag blir det svårt, men jag får bara gå lite extra efter kl.6 när jag slutat jobbet.

Hihi, vet ni vad!! Jag brukar gå in på min kompis sambos(rumskompis) (http://sugarmonkey.blogg.se/) sida och läsa, hon verkar vara en asrolig och trevlig tös. Hon hade en tävling där man skulle skriva en hårfråga och man kunde vinna solskydd för håret. Och vet ni vad, jag vann! Snacka om kul :) Nu är min dag räddad!  Passar ju perfekt eftersom jag ska ta hand om mitt hår tills jag får permanenta det, eller jag ska ju ta hand om det sen med :)

Imorgon ska vi förhoppningvis få grilla första gången för iår, grejt! Har helt glömt bort att det är fredag imorgon! så jag vet ej när jag ska hinna fixa min kyckling... får helt enkelt gå upp tidigt imorgon.

Kommentarer
Postat av: Ida

WoW ftw! Eller ftl, eftersom det tar sån tid och man struntar i sånt man egentligen "borde". Ialfall med mig. Var är du och spelar då? Jag har gubbar lite varstans, så alltid kul o se om det är ngt namn man känner igen :)

2008-05-05 @ 16:47:41
URL: http://simkaka.blogg.se
Postat av: Anneli

jo lite så är det :) hur kul det än är försöker jag att göra allt annat jag ska på dag tid och spela på natten. Spelar bara på Lightbridge servern just nu, med en Blood elf(elavie) och en night elf(nanalia) :)

2008-05-12 @ 16:01:13
URL: http://miniego.blogg.se
Postat av: apan

och jag är superdryg på att skicka grejer märkte jag, men vetuvad, jag skickar den nästa vecka! lovar!

2008-05-22 @ 22:26:28
URL: http://sugarmonkey.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback