Shoppingspree!

Idag har jag inhandlat en ny parfym :) En som jag kollat och luktat på länge nu, Flowerbomb från Viktor & Rolf. Jag bara älskar den!
image69
Jag gillar starka dofter som känns. Jag har även Amore från Kenzo som jag gillar, bara att man använt den liiite för mycket ett tag.

Sen fick jag köpt två nya läppglans från Lancôme :) En med banansmak och en med Toffésmak! jag skulle kunna äta upp bägge, dom e helt underbara!
image70


Igår hade jag fått ett meddelande på Facebook, från en av mina kusiner jag inte sett på måååånga mååånga år. Tror jag va runt 14-15 år sist jag träffade henne. Så himla kul :) Men samtidigt pinsamt eftersom jag inte kan skriva på finska utan får köra engelska istället haha. Men tyker det är helt underbart att få kontakt med någon bara så där :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback