Mina saker är mitt - dina saker är ditt...

Idag vaknade jag och tänkte att jag skulle softa o ta gör lite saker som behövdes.. typ städa, diska, tvätta ja och så gå ner till källaren o lämna lite grejjer. Jag går ner i källaren efter att satt igång en tvättmaskin, tar med min säck med vinterkläder. När jag ska sätta nykeln i låset så ser jag att det bara är halva låset kvar!!  Men va faaan! Det roliga är att det verkar som de inte tagit så mycket grejjer. Jag saknar just nu bara en bag med pärmar(?!) vad nu dom ska med dom till...  Så ja jag blev rätt chock o arg och ja allt man kan när man ser att nån brytit sig in i något som är mitt... Jag åkte o köpte ett stooort lås nu som ska hålla ett tag. Men egentligen har vi ju inget av värde där inne.. bara massa skolböcker o fotografier, ja mest minnen.

Just nu har jag en period av 9 dagar som jag är ledig :) känns så gôtt! Men en av dom dagarna blev då förstörd.. fast kvällen var okej. Nu är det mitt i natta och servern jag spelade på stängdes ner för service, så jag tänkte lägga mig o läsa lite o sen sova.


Kommentarer
Postat av: Ida

centern med tuttifrutti smak? Uh, det lät ingevidare. Men ok, lovar du att testa daim så testar jag center? ;)

2008-05-16 @ 08:02:42
URL: http://simkaka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback