Jag kommer aldrig bli en riktigt bra säljare

Hehe, för ja va var det nu... snart 9 månader sen kanske så började hålla på med scrapbooking :) Askul! men hallå vart e tiden då? När ska jag hinna bli så där grym som alla andra är, mina mästerverka liknar mer va små barn också kan göra :) nja, nästan iallafall. Så nu har jag  bestämt mig för att sälja allt, vilket verkar gå ganska bra... Eftersom jag nästan skänker bort sakerna... men annars skulle dom ju bara ligga i garderoben och inte göra ett skit! Verkar som jag fått ihop en ca 1400.- nu på två dagar, men med tanke på att jag nog spenderat säkert 4 gånger mer på allt så är det inte bra. Men jag är supernöjd, för jag har snart plats med mer saker i garderoben! Sen har jag faktiskt sparat liiiite grejjer.

Idag va jag o grilla lite hos min kompis, måste säga att hon skaffat sig en riktigt supergrill. En JÄTTEstor smörgåsvärmare ser det ut som och den funkar kalasbra. Lätt att jag ska ha en sån när jag har råd.

Jag har hittat mig en bra låt  som jag tänkte dela med mig till er:


LOOPTROOP ROCKERS :)
När man bodde i v-ås gillade jag inte dom alls, men nu på sista tiden gillar jag dom mer o mer. Denna låt e grym, det kommer bli min sommardänga i iPoden.

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag hittade denna knepiga daim på Coop, kanske är bara den kedjn som köpt in. Men let på Ica du, så ska jag leta reda på den andra. Center va det va?

2008-05-17 @ 12:34:37
URL: http://simkaka.blogg.se
Postat av: Victoria

Va lustigt! Jag googlade efter ett bra ställe för manikyr. Hittade ett inlägg av dig och gick till din blogg. Kunde inte låta bli att kolla lite. Såg något om Looptroop och insåg att vi båda är (?) från V-ås. Det är i och för sig en del som är, men åndå. Slump, kan man väl säga.

2008-06-19 @ 10:42:41
Postat av: Anneli

Kul att du hittat hit Victoria! Jo sverige är ganska litet, man kan hitta den man minst anar bakom hörnet :) Hittade du något bra ställe att göra manikyr? Jag gillade Nailteam där jag gjorde mina naglar, alla är väldigt trevliga där. Hittar du något bra så kom gärna och tipsa mig :)

2008-06-24 @ 21:30:52
URL: http://miniego.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback