Vad händer med vår värld?

Haha, satt och läste genom mina vänners bloggar som jag gör typ varannan dag. Idag tappade jag hakan!! Jag läste Emmas nya blogg där hon skriver om människor som tror dom egentligen är ... kan ni gissa? Ja det är inte könet de tror det är fel på, utan ART! de tror de ska vara delfiner (?!) http://www.svedimf.3w.se/  Detta måste ju vara något av det sjukaste jag hört. Vad jag förstod när jag läste lite i deras sida, var att de var sexuellt attraherade av delfiner... Jag är helt emot att människan ska få ha sex med djur, vilket är lagligt i sverig!!! Heeeeelt sjuk, man får inte skada djuret, men man får ha sex med det, vilket enligt mig är att skada ett djur.  Jaja, vad kan jag göra för att förändra lagen? Det fanns en gång en namninsamling, år 2006, denna verkar inte ha förändrat lagen.

Jag tror sidan är seriös, men det är svårt att förstå att den skulle vara det....

Ikväll är det dags för att jobba igen, och jag missar Melodifestivalen i morgon :( Jag hejjar faktiskt på Amy, tycker hon har en klatchig låt och bra energi på scen, jag tror på henne i den stora finalen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback