Trött

Heeej!!!

Önskade jag kunde ta en veckas semester nu. Jag är sååååå trött... och inte bara trött. Jag är trött på allt, jag orkar inte göra något, eller jag har ingen lust att göra något.. just nu vet jag inte skillnaden. Känner bara att det är en massa måsten och jag gillar inte måsten. Jag vill bara gräva ner mig i sängen och läsa bok. Inte ens min nya dator har gjort mig glad i dag och igår. Vaknade vid ca 10 för att åka in och träffa en kompis för att leta present, men jag kände att jag MÅSTE sova. Vill ju så gärna sova ut, så jag försökte somna om, men kunde inte, hade alla måsten i huvudet. När det blir för mycket blir det som kortslutning i hjärnan och man vill inte göra något av allt man planerat. Hoppas det försvinner snart....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback