Tänka sig, JAG ska på hockey! :)

Japp imorgon bänkar jag mig med tjejen jag är mentor till och ska se Frölunda -Södertälje :) Ska bli kul, har ju inte varit på en riktig ishockey match ever. Har varit och kollat på killarna i klassen när jag gick på högstadiet men that´s it, det räknas ju inte riktigt som ishockey heller. Sen direkt efter ska jag till jobbet och ha lite utbildning. Vi har fyra nätter kvar och sen är våran nya kassör klar att flyga själv :) Äsch, hon skulle klara sig bra utan mig redan idag, det är iallafall vad jag tror. Men jag förstår att det är skönt att ha nån som stöd när man inte är helt säker på allt. Sen kommer vi nog ha en heldel att göra imorgon. Jag gillar verkligen att jobba helger :) Jihooo! Massa folk, liv och rörelse.

Idag var jag till Makeupstudion igen :) Fick bli en papegoja idag, hihi... Hon är duktig och engagerad. Sen fick jag bli fotograferad av en fotograf. De bilderna blev bättre än vad min mobilkamera gav. Men så här blev det ungefär

Ska dit i slutet av månden igen, så vi får se hur jag ser ut då :)

Jag har börjat läsa en ny bok nu, El Choco. En sann historia som handlar om en kille från Kungälv som försöker smuggla ut kokain från Bolivia och åker fast. Den griper tag om en. Hoppas den fortsätter lika bra. Synd bara att det hänt på riktigt, ingen vill hamna i en sån sits. Förstår inte varför jag fastnar för hemska böcker. Allt som tar tag i en och får en att känna en massa känslor det är böcker som är bra, och oftast är det de hemska böckerna som gör detta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback