Stegmätare

Justja, jag glömde ju berätta hur duktig jag kände mig igår. Har börjat använda min stegmätare lite nu för att försöka peppa mig själv och igår tog jag 11208 steg :) En vanlig dag går jag kanske runt 4000-5000, så att gå mer än dubbelt så mycket är jag nöjd över. Ska försöka använda den nu ett tag. Tänkte jag skulle kolla till miin cykel och pumpa upp däcken någon dag med.

Vet ni vad? Jag är ju askass på växter och jag dödar alltid alla som vi har hemma :) Men nu så har tre av dom börjat blomma!! Jag är helt till mig och försöker se till att vattna dom liiiite oftare än jag gjort tidigare. Och detta är en sensation för mig eftersom dom jag haft inte blommar på ca 5 år hehe


Ja, snart dags för ishockey! om nu bara mensvärken kunde försvinna så jag kan slappna av... pleeeease!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback