Nya naglar :)

Guldiga saker blev det denna gång, det blev fint :) Fast känns inte som mig i dessa, så jag kommer nog snart måla på nagellack känner jag. Ska dit om en månad igen så det är ju inte lång tid kvar. Så här ser dom ut iallafall :)
image65image66

Har jobbat nu i tre nätter och har en natt kvar. Känner mig redan helt slut, men förhoppningsvis kommer det mycket folk idag och jag kan ha massa att göra :) Det har ju varit så lungt på sista tiden så det behövs skakas om i kassan lite hehe
Jag blev lite glad när jag såg på resultaten från ishockeyn igår på jobbet. Vi kan ju gå in på svenska spels hemsida och se hur resultaten uppdateras lite då o då, igår spelade Förlunda mot Färjestad och skulle frölunda förlorat skulle dom åkt ut, men igår vann dom :) Så nu har dom en match till på sig och visa att dom ska gå vidare. HEJJA hejja!

Igår var jag på spinning, fyyyy va jobbigt det är när man tappat kondisen helt. Men som vanligt känner man sig lite bättre när man klarat av ett pass :) Jag har nu anmält mig på jobbet på en stegtävling i April, så nu blir det att räkna steg i en månad, och jag ska gå massor hela tiden :) SATS here I come!

Kommentarer
Postat av: Emma

Åhh vilka snygga naglar! Nej nej måla inte över ;) Kraaam!

2008-03-26 @ 12:22:07
URL: http://ladychampagne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback