Mer snö... och snart en ny dator

Snö, snö Snö SNÖÖÖÖ!!!  Alla som känner mig bra borde veta att jag hatar snö...så detta eviga snöande är inte ett paradis som vissa vill övertala mig, detta är ett helvete! Dessutom så är det alldeles strax april och vår?!  Jag tror det är mer snö än jag nånsin sett i Göteborg innan, nej jag bodde inte här då alla blev insnöade. Helst hade jag bara suttit hemma nu, men jag måste jobba idag med. Ska åka och äta lite sushi innan jobbet :) Det gör mig glad iallafall.

Har planerat en uteätarkväll med några tjejer nästnästa söndag, ska nog om nån dag boka bord där så jag vet att vi får plats och att dom har öppet. Det trista är ju att folk är så dåliga på att planera! Förlåt ni som känner er träffade... men ibland känner man verkligen inte för att planera sånna här kvällar eftersom man jämt får jaga folk för att få reda på om dom vill hänga med eller inte. Känns mer som jag är den jobbiga typen och dom som blir jagade egentligen inte ens vill hänga på! Men jag vet att dom inte känner så, men iallafall. En vacker dag kanske jag inte hör av mig mer.

Imorgon ska vi kanske åka och köpa en ny dator till mig :D Jag har kollat ut saker jag ska sätta in i den. Jag kommer ha en gryyyym dator. Så nu ska jag lära mig spela och bli en spelnörd bredvid min älskade spelnörd haha :)


Dags att borsta tänderna och gå ut i den jävliga snön..... uscha för den! Men glad är jag endå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback