Kääääääs

För er som inte vet så är ordet käs ett annat ord för kass eller dålig... så känner jag mig just nu. Ibland hakar man upp sig på saker som får en att känna som att man är världens sämsta människa. Jag är så less på alla negativa människor som får en att bli negativ själv... jag är less på att få nån liten negativ kommentar av vänner som etsar sig fast... jag är så less på alla som vill trycka ner andra... jag är ofta inne på ett forum där folk kan kläcka ur sig vad som helst och det är väl självklart att alla ska få ha sin åsikt om saker och ting, men varför säga saker på ett sånt sätt som kan få andra att ta illa vid sig? Ibland är man en av dom som känner sig träffad. Men att se folk bara klanka ner på andra på ett eller annat sätt.. vad hjälper det? Jag tror inte det hjälper folk att bli till bättre människor. Positiva kommentarer eller tex giraff-språket skulle passa mycket bättre i många sammanhang....

Detta blir nog bara ett svammel.. jag har jobbat fyra långa nätter och är supertrött, kände bara att jag är tvungen att skriva av mig...


--------------

Vilken deppdag denna dag blir, känner fortfarande likadant och det är trist väder ute. Nästan som att jag inte orkar gå o äta med tjejerna ikväll, för jag kommer inte vara på humör. Nu skulle jag vilja ha värsta förstärkaren så jag skulle kunna lyssna på musik högt och inte genom en liten skitdator. Jag behöver muuuusik! Jag får väl lyssna på The Voice medans jag surfar. Sen ska jag hoppa i ett lååååångt bad och äta frukost. Sen tror jag det är dags att åka och äta. Jag vill ju bara  ha mysbyxor och ligga i soffan och hata alla som gör livet surt för andra. Nej fan, folk ska inte få det dom vill igenom, jag ska ha kul idag och inte känna mig så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback