iPod shuffle

Kände jag behövde något nytt och kom på att min iPod är ganska jobbig att träna med, så jag bev supersugen på en shuffle  :) en röd söt sak! Fick en gravyr gratis så jag döpte den :)

image69

429.- från Apple
Inte alls ett farligt pris för en bra vara. Jag har vägrat köpa annat än iPod när det gäller mp3-spelare, tycker ljudet och funktionerna är bra. Nu vill jag bara ha en iPod touch med :) bara för att den är så snygg

Idag ringde dom från jobbet när jag låg och sov :) ganska bra strategi av dom, de fråga om jag kunde ta ett extra pass imorgon. Jag skulle ju behöva vara ledig, men extra pengar tackar jag inte nej till :) Perfekt sätt att spara pengar till semesterresan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback