Helg och ledig :)

Japp hela helgen har jag varit ledig, bara smällt i mig en massa godis och mat... snacka om att man känner sig smock full nu. A-K tyckte nyss att jag skulle ta och blogga eftersom jag är ledig :) När man är ledig ska man ju  bara slappa. Det har varit så gött att bara vara hemma och inte ha några måsten! Imorgon börjar jobbet igen, ska ha en sista utbildning med en tjej. Det kommer gå grymt bra känner jag redan nu.
Ja jag tog ju upp det där om träning sist... har inte gått så bra :) INGA framsteg alls faktiskt, men jag har ett mål så snart ska jag nog ta mig i kragen. Jag har letat efter en bra jacka att ha när man är ute och promenerar. Ska gå en sväng på backa plan imorgon innan jobbet tänkte jag och se om dom kan ha något där. En kompis ska skaffa träningskort på samma ställe så då kanske man får lite mer lust att träna med. Sen har jag tänkt att ta med tjejen jag är mentor för på ett danspass någon gång.
Jag vill ha ett till objektiv till min kamera! Jag vill kunna ta snygga landskapsbilder. Det känns som det är svårt att få snygga landskaps bilder med den jag har nu. Jag har tagit ett kort som jag gillar mycket.

image57


Tog den i Tylösand när jag och Emma gick på stranden. Åhhh jag vill ha sommar!


Kommentarer
Postat av: A-K

Den är fin. Vill oxå ha sommar =)

2008-03-03 @ 17:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback