Ge mig frid..

...från min smärta i ryggen!! Gaaaaahhh! blir galen på det. Fick så ont igen i måndags, så nu är det bara att träna igen. Ska träna imorgon, men vad vet jag inte ännu eftersom jag ska träna med en kompis som är lite seg på att svara på sms :) Jag som inte kan leva utan min mobil förstår inte hur man kan missa sms :)  Hon är ju världens sötaste ändå så det gör inget.
Idag ska jag snart iväg till Make up studion igen och bli sminkad. De har temat fantasi, så det ska bli kul, och sen sa hon att om hon hann så skulle jag få en vardaglig. Men jag tycker deras smink är alldeles för tjockt så jag vill helst inte ha något efteråt, men det är ju bara att tvätta bort hemma sen :) Kanske ska äta med E efter det innan hon börjar jobba, får hoppas hon mår bra och kan.

Blir inte så långt idag, kommer kanske med en bild sen ikväll om det blev någon snygg sminkning :)

----------------------------------

Hihi, jag fick en sminkning :) En som var inspirerad av en prickig Pradaklänning!


Blir en bra Påsk hälsningsbild :)
Hon behövde en modell imorgon med, så jag ska dit imorgon och få något annat kul. Sen ska jag iväg och dansa lite på Sats, behövs verkligen så jag kommer igång. Tror jag ska satsa mest på dansen eftersom jag tycker det är roligast.

Nu ska jag skriva min rapport till Buzzador om Kungsörnens pasta med pastasås. Tycker inte det är någon större hit faktiskt, men jag gillar ju inte lök...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback