DATOR!!!!

Weeee! Weeeee! Weeeee!!!! Jag har en ny dator! :) Jag kanske inte ser ut att vara den som är överlycklig idag, men det ÄR jag. Den är så snygg och det känns som det går smärtfritt fram. Borde gå o sova nu för imorn ska jag till Makeupstudion och bli sminkad igen, hon som sminka mig senast har en av sina sista dagar kvar :) Nästan som att bli sminkad av ett proffs!  Men tror ni jag kan sova nu eller??? Neehee, jag har ju massor att lägga in på datorn, jag måste ju dessutom hitta mig en snygg bakgrundsbild... och och jag måste nog ta och lägga in lite spel och kanske spela!!! haha... tur att jag har heeela torsdag natt på mig. För jag ska nog ta och gå ut och äta med en tjej kompis imorgon efter sminkningen. I´m so excited! så nu måste jag fixa lite till, tjing på er då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback