Buzzador, alltid kul att pröva nytt

Tänkte tipsa er alla som gillar att pröva på nya produkter.

Jag gick med i Buzzador för ca 1 1/2 år sen och har fått pröva lite olika produkter som kaffe, pastarätter från Kungsörnen, bingo på nätet, juice... ja lite allt möjligt. Detta gör jag för jag gillar att testa nytt, och de vill att man ska bjuda sina vänner med. Och för att få pröva dessa så vill de bara ha en rapport om vad man gillade om denna produkt och vad ens vänner säger, det är ju inte så mycket begärt. Detta är för dom ett jättebra sätt att göra reklam, för den bästa reklamen är ju att få testa det själv. Skulle du också vilja bli en buzzador? Gå då in på:
Buzzador   genom denna länk visar ni även att det är jag som bjudit in er. Vill ni bara läsa om det innan Läsa om Buzzador

Jag tycker iallafall det är skoj att få prova gratis :)


Nu ska jag sova nån timme för att sen åka o träna 2 timmar o sen jobba en hel natt till, goooood natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback