Vill ha kamera!!

Jag fick reda på att vi ska åka till Spanien i September.. jag vet det är evigheter dit,  men nu vill jag köpa en kamera på en gång så jag kan lära mig att använda den :) Har kollat på en Canon EOS 400D. Sen finns det en jungel av tillbehör, men ska bara ha ett enkelt objektiv i början :)
image55Visst e den vacker?
Jag har ända sen jag gick i gymnasiet önskat mig en riktigt systemkamera, och nu ska jag ha en! Ska kolla om killen vill åka och kolla på den imorgon med mig. 5500.- känns inte så farligt efter att man kollat på andra som kostar hur mycket som helst! denna har fått bra recensioner efter vad jag läst.. iiihhh! va kul det ska bli!!

Kommentarer
Postat av: Tinytina

Smyger förbi via Stylesearch...
Har själv en Nikon D40x men valde mellan den å Canon 400.
På min måste jag ha speciella objektiv om jag vill kunna använda autofokus så bara objektiven kostar typ 7000. Men min sambo köpte hela kittet genom Ebay så han fick allt för halva priset.

Ett tips: Köp ett bra stativ så du kan ta riktigt fina bilder å en självutlösare (bäst med sladdlös) så kan du leka fotomodell eller ta fina bilder med pojkvännen utan att "sticka upp kameran i näsan".

2008-02-10 @ 16:21:05
URL: http://tinashorna.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback