Nails, jihooo!

Idag ska jag göra naglar :) Har längtat efter det occh tänkte att jag gör det nu igen. Allt är så trist, vädret är skit och jag har gått upp i omfång igen, det är inget att göra på jobbet... ja då får man göra något som är kul :) Som att shoppa, fixa naglarna, åka till sthlm, ja allt sånt där som man egentligen har råd med. Men jag känner att jag vill, jag får snåla med annat. Sthlms resan är gratis, den vann jag på jobbet.. så jag ska dit och kolla på vårat jobb och se om man kan få något tips om hur man skulle kunna förbättra våran arbetsplats, men det ska bli kul :) Sen passa på att shoppa lite dagen efter, eller iallafall gå runt på stan och kolla.

Om två timmar ska jag åka och göra mina naglar :) Jag hoppas hon är duktig.. jag är så less på ställen där jag inte blir nöjd. Så verkar det inte vara så många som gör gelenaglar i stan heller. Vi får se. Jag hade bokat på ett annat ställe på måndag, men jag ville ha NU! hehe, så är detta inte bra så går jag dit och prövar nästa gång.

image53

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback