Naglar & jobba

 Såg ser mina naglar ut :) dom blev snygga, men jag vet ej om jag var nöjd med hon som gjorde dom. Jag hade ont i nageln eller vad man ska säga efter att jag varit där. Sen fick jag små sårskorpor runt nagelbanden, antagligen för att hon filat oförsiktigt. Nu när det gått någon dag ser man fula kanter av gelen vid nagelbanden på vissa. Så jag går nog till någon annan för att testa om den kan bli bättre. Jag vill inte betala massa för något som känns halvdant.

Nu har jag jobbat som Huk (huvudkassör, de är mina närmaste chefer på jobbet) tre nätter. Det har varit väldigt mycket jag fått lära mig :) Kul samtidigt som stressigt. Men jag tycker jag kan hantera stress ganska bra. Idag ska jag jobba i kassan och sen blir jag ledig tre dagar. Ska bli så skönt att sooooova. Ska iof på möte på jobbet imorgon, men sen är jag leeeedig hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback