Fredag och en lugn kväll

Det känns som det var evigheter sen jag var ledig när barnen var hos oss. Visst jag var ledig julafton och juldagen, men jag var ju inte helt frisk då. Idag har vi väl inte gjort så mycket. Somnade efter maten och se har vi kollat lite på tv, innan jag satte mig och leta efter en dator till mig :) Ja jag har bestämt mig att en dag skaffa mig en stationär istället för en skitlaptop. Jag vill kunna spela!! med bra grafik och inte alltid behöva ha de sämsta inställningarna. Jag har inte direkt råd med detta nu, så jag funderar på att små handla grejjerna när jag stöter på dom och när jag har råd. Köpa kanske lite minnen, ett chassi, tangentbord och mus. Sen ta och köpa det som är kvar på avbetalning om man har tur att inte behöva betala ihjäl sig nu när jag ska betala tillbaka till CSN. Om jag säljer min laptop kanske jag har lite mer pengar med. Jag betalade ändå 12.000.- för denna, så lite borde jag få tillbaka. Jag vill ha NUUUUU! :) Hatar att ha sånt ha-behov.

Ska gå på stan med killens dotter imorgon, hoppas verkligen jag inte hittar något jag vill ha då.. jag har inte råd att shoppa. Ska förmodligen till sthlm mellan den 16-17:de då vill jag kunna shoppa lite. Har ju ändå inte varit där på 5 1/2 år så. Ser fram emot att vandra omkring. Hoppas bara att man minns lite vart allt ligger. Kommer väl mest va i centrala stan och en sväng i gamla stan. Men kul ska det bli :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback