Ute med brudarna :)

Idag var vi åtta tjejer ute och åt på RumpanBar på Linné i Göteborg. Jag har hört talas om att dom sk aha så god och billig mat där. och eftersom jag klantade till det med att jobba i går osv så blev det lockande att de även hade 2 för 1 :) Men jag måste säga att det inte var så imponerande.. min hamburgare var sönderbränd. Att jag beställde utan lök och fick rödlök iallafall gjorde det inte så mycket bättre. Sen beställde vi efterrätt :) Vi satt och prata och prata och prata. Två av tjejerna ville hem eftersom det hade andra tider att tänka på, så vi vänta på notan samtidigt som vi väntade på efterrätten... i 45 min! Jaja, vi hade trevligt, men jag förstår fortfarande inte varför vi fick vänta så länge på äpplekaka och vit chokladmousse? Jaja, det blir en 2:a av 5... synd, eftersom alla pratat så bra om det. Fast jag kan tänka mig att pröva deras pizza någon gång, för den såg riktigt god ut.

Idag fick jag shoppingmani! gick in på HM och shoppaloss för 900kr :) Två linnen och två t-shirtar och tre långärmade tjocktröjor. När jag var och pröva kläder så bestämde jag mig för att det nu är dags att börja träna lite. Imorgon ska jag försöka ta mig till gymmet innan eller efter frissan :) Jag ska verkligen ta tag i det nu, jag får ha Spanien som mål :) I will be fit! Undra om jag vågar lova er det...

Tack A-K :) När jag läste att du skrivit om mig i din blogg så ville jag bara skriva ännu mer! Jag älskar att läsa mina vänners bloggar, fast det är bara tre stycken jag kollar ett par gånger i veckan, men det är lika underbart för det eftersom jag så sällan träffar dom.


Dags att lyssna på Luftslottet som sprängdes och sen soooova :) natti!


Kommentarer
Postat av: A-K

Ja du har ju varit lite seg så =)

2008-02-27 @ 19:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback