Ingen ny frisyr, men klippt mig har ja

Heeej!

Tänkte att jag skulle försöka varva ner innan jag lägger mig och sover. Lyssnade färdigt sista boken i Stieg Larssons triologi.. den e ju såååååå bra! känns bara lite trist att dom är slut nu. Jag har ju följt dom i några månader, och nu e dom slut... och inte kommer det fler heller. Jaja, jag har beställt böcker som jag väntar på med iver :) Blev kanske inte världens roligaste, men Harry Potters sista bok, och två biografier om fängelse fångar och nån om nån sekt. Det var billigt coh jag hoppas iallafall tre av dom är bra.

Jag har varit och klippt mig. Bara lite så att det kan växa sig längre. Känns som jag ser likadan ut nu som i December...är ganska less på det nu. Det tar ju sin tid att växa. Den svarta slingan skulle jag vilja ta bort, typ nu...men sen ska jag absolut inte bleka, så den får sitta kvar.

Jag har haft en sån soft vecka denna vecka. Ledig mån-tis, joba nu ons-tors, och sen e jag ledig fre-sön! det måste vara lyx?! Är huk nu dessa två dagar... fy vad man glömmer fort. Känns som jag kan allt, samtidigt som jag verkligen inte vill göra fel. läse genom en del idag och märkte att vissa saker som man gör väldigt sällan borde ta och läsas nån gång extra. Så det har jag gjort idag, och kommer sysselsätta mig med det imorgon med.
Det bästa med ledigheten är att barnen är hos oss i helgen :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Stig Larsson är bättre, jag lovar dig.

2008-02-29 @ 13:10:04
URL: http://denfules.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback