Glömska jag :)

Förlåt!!

Stackars er som försöker läsa min blogg lite då o då, det har inte uppdaterats på länge. Jag känne rmig så trött hela tiden så det blir aldrig riktigt av :) Ja det är inte första gången jag beklagar mig, jag vet... nej får ta och skärpa mig. För det har ju hänt en del.. och jag minns ju inte ens allt!!

Jag köpte mig kameran! Och än så länge är jag väldigt nöjd :)

Jag har varit på konferans med jobbet i Tylösand, det var väl skoj bara att jag blev magsjuk dagen efter... och nej, jag var inte bakis. Jag drack knappt den kvällen. Gillar inte att kunna sova hemma när jag blir full, så jag hade bestämt mig redan innan att inte dricka så mycket. Men iallafall.. magsjuka är såååå hemskt! Hade inte varit det på 10 år och det var lika hemskt som jag minns det.

Jag vet inte om jag berättat att jag för ett bra tag sen ansökt om att bli mentor på ett företag som heter Mentor Sverige (http://www.mentorsverige.se/), Detta var som sagt ett tag sen och  jag har helatiden sett fram emot att få träffa någon. Nu äntligen så ringde han som håller i det och berättar att han matchat ihop mig med en tjej :) Henne ska jag träffa på onsdag för första gången och jag ser fram emot det :) Vi har mailat lite och jag tycker hon verkar vara hur sjysst som helst! Askul :)

Sen håller jag på att utbildar en tjej på jobbet. Det går jättebra för henne så det är riktigt kul! Jobbet går bra och jag trivs fortfarande jättebra, känns som man aldrig kommer kunna tröttna på det :) Men måste säga att jag saknar att jobba själv just nu. Jag har varit massa sjuk och haft en del utbildningar och har en del kvar med :) Vilket är kul, men jag saknar samtidigt mitt riktiga jobb. Fatta va grymt det är att ha ett jobb man trivs med :)

Gooood natt! Nu ska det sovas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback