Gott nytt år! :)

Ville bara önska alla ett gott nytt år :)

Själv ska jag gå och lägga mig nu vid 23.00 och hoppas jag kan sova igenom alla raketer, men det tror jag inte :) ska upp tidigt och jobba, så jag MÅSTE sova. men men försöka får duga :)

Jag ska nog ta och bli bättre på att blogga, men det händer inget vettigt att skriva om just nu. Bara jobba och spela wow :) ska till min syster i slutet av Januari, så det ser jag fram emot. De ska tydligen ha en massa snö... brr, ska ta med kameran och ta massa bilder :) kanske jämföra med vår jul i hisingen haha



Kommentarer
Postat av: Emma

Hoppas du haft en bra start på det nya året! Massa Kramar!

2009-01-05 @ 11:26:17
URL: http://ladychampagne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback