No.1 packåsna

Ja, that is me :) Jag gillar att va på Liseberg men jag gillar knappt att åka saker, så idag var jag No1 packåsna :) hehe. En kompis som jag festat med en del i v-ås var här i helgen för att spela in en scen från en film imorgon. Hon kommer en dag va en stor stjärna! Hon har sån utstrålning och hon e så rolig :) Medans min kompis och hennes vän åkte massa karuseller så gick jag runt och spela lite chokladhjul, men jag vann bara en liten ask paradis... måste vara den dyraste asken nånsin :) tror jag gjorde av med ca 400kr på bara chokladhjul! Jag har länge velat se Gasten och idag äntligen fick jag gå genom den, haha... det v ar riktigt kul. Dom som gick med oss skratta och skrek så det smittade av sig reält. Sista vi gjorde var att kolla på Pandavision haha, fan va snygg man e i ett par 3D glasögon



eller inte ;)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Vem ska va me på film från Västerås???

//Amanda

2008-09-06 @ 02:11:49
URL: http://mandy80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback