LG Viewty is mine

Min K850i badade lite häromdagen så jag köpte mig en ny  telefon :)


Hittills är jag nöjd med den. Fast jämför man med mina andra mobiler så kan man sakna vissa saker. Hade man kunna slå ihop alla bra telefoner skulle man få en superbra mobil med de funktioner JAG vill ha :)
Måste iallafall säga att jag gillar kameran riktigt mycket. Är det något jag vill ha på min telefon så är det en bra kamera :) Musik lyssnar jag aldrig på så jag har ingen nytta av de 1000 musiktelefoner som finns nu. Dessutom frågade butikschefen i butiken om jag ville börja jobba hos dom! Riktigt kul, för sånt trodde jag inte existerade, så jag har skrivit ett CV. Jag tror inte jag kommer få de jag önskar mig, så jag har inge förväntningar. Jag trivs ju på mitt jobb idag, det enda jag känner efter semestern är att det är gött att vara vaken dagtid :) Men vi får se vad som händer, har sökt några andra jobb med som är på dagtid. Får jag inget annat på jobbet eller ett med bättre lön så blir jag kvar där jag är. Det är ju inte så att jag vantrivs direkt utan jag gillar där jag är.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahah va?? Fråga han om du ville ha jobb?? Coooolt!!!

Men hallå! Sist vi pratade hade du PRECIS köpt en ny telefon o nu en ny IGEN! Din lilla telefonfreak...

Pöss

2008-08-22 @ 04:57:38
URL: http://mandy80.blogg.se/
Postat av: Anneli

Jag veeeet! men jag bara älskar telefoner :) jag kan slå vad om att jag kommer skaffa en ny när min bindningstid hos 3 tar slut hihi

2008-10-01 @ 00:01:17
URL: http://miniego.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback