Hårfön med diffus

När jag var hos en kompis som har det härligaste och lockigaste hår jag vet, så sa hon till mig att skaffa mig en hårfön med en diffus. Min frisör använde det på mig varje gång jag var där. Så ja, jag har kollat efter en massa olika och alla är ganska dyra. Men igår var jag och  min kompis i Allum, vi steg in på Clas Ohlsson efter att min kompis sagt att vi bör kolla där. Javisst hade dom :) och helt okej pris! Hårtorken Coline 149.- Taget!



Jag tror jag använt samma på jobbet tidigare. Den har tre olika värme plus att man kan ha kallt, och den blåser i tre olika hastigheter. Jag gillar den än så länge :)  för 149.- kan jag inte begära ens det jag fått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback