Hua vilka veckor

Äntligen är upplärningsveckorna på jobbet slut. Ja eller det är  väl inte bara dom som gjort mig trött, utan att jag jobbade så många dagar på engång och sen lyckades bli sjuk. Men snart är jag nog på banan igen :) Kompade hem idag från jobbet. Hade försökt ställa om till natt men det var inte det enklaste eftersom jag gick upp kl.7 igår morse. Satt och letade info om ett lopp som Rosa bandet ska ha i stan i Augusti. Hade ju tänkt anmäla mig till denna, men hittade ingen info. Kom då även på att jag inte skrivit något på flera dagar :) Jag har ju köpt mig ett dataspel nu så jag sitter ju bara och spelar en massa nu när jag är hemma :) Wow är ett spel som gör en lite småberoende, men vill ju bara göra färdigt en sak till.. och sen sak till innan man slutar haha. Imorgon blir det nog en heldel spel. Hade tänkt försöka ta mig till ett solarium och sola lite och sen kanske gå ut o promenera ifall det är soligt. Behöver lite färig i ansiktet känner jag :)

Jag pratade med min syster, hennes dotter kanske ska komma hit i sommar! åhh va kul :) Hoppas hoppas hon kan åka ner, jag saknar henne så mycket. Få visa runt henne här och bara umgås.

Gooooo natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback