Grymt ljud

Jag köpte mig ett par hörlurar idag på HiFi klubben, fick bara för mig att kika in när jag gick förbi på Kungsgatan. Dom var ett par fula och ganska billiga, men gud vilken skillnad!!

image67 98.- var det jag betalade. Skulle rekommendera alla som inte har köpt nya hörlurar efter att dom köpts sin mp3-spelare att göra det. Här hittar du dessa. Jag älskar bas! Det ska vara så mycket som det känns som hela kroppen exploderar varje gång man hör basen :) Helst ska man inte kunna låta bli att röra sig. Fast det är inte ofta jag kan låta bli när jag lyssnar på musik :)

Hade utbildning idag i kassan med en ny tjej. Det gick bra som vanligt. Men första dagen är den värsta, men pratar och prata och pratar. Till slut känns det som att man inte får fram ett till ord utan att säga fel eller sluddra, munnen är helt torr och inte ens vatten hjälper en. Imorgon ska jag jobba som vanligt sen ska vi ha en till dag på söndag. Söndag blir det även utgång och mat med tjejerna på jobbet :) Blir najs! Jag är riktigt danssugen så jag ska nog försöka att inte dricka så mycket och bara dansajärnet. Bara det är bra musik och nån att dansa med, nästan så jag måste ringa en som alltid får mig på bästa humöret, Carina! Hon får mig alltid på partyhumör, och jag vet ej hur hon lyckas. Fast det är så sällan vi går ut. Men jag tror det kan bli bra och skoj, sen ska nog hela Cherry gå ut med.


Just ja, pratade med killen idag, han hade varit förbi dom som vi lämnat in min dator till. Dom trodde det var modekortet det var fel på. Skoj! Vi har ju redan bytt den engång, och nun ska vi dit och byta den igen för samma fel fast värre.... känns si så där, hoppas vi kan få ett helt kort denna gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback