Datorlös

Just nu är jag datorlös... Datorn funkade ganska bra ett tag, men var lite små skum när man startade den, så vi bytte ut modekortet och sen startade den inte alls. Så killen fick lämna in den på felsökning, hoppas den är färdig snart!! Jag vill ha min dator. Fast nu ska jag ju jobba som en toka så jag har ändå inte så mycket tid till att surfa eller spela. Ska först ha utbildning med en tjej och sen ska jag själv ha utbildning, så jag kommer ha fullt upp i nån vecka. Jag fick all min semester jag ansökt om beviljad :) så nu kan jag jobba på massa konserter i sommar ifall nu dom behöver mig. Jag jobbar ju gärna för att få lite mer fickpengar till Spanien, sen är det ju en trevlig uplevelse med :)
Nu har äntligen snön försvunnit! Helt sjuktmycket snö hade vi ett tag. Jag tog lite bilder, men har inte möjlighet att lägga upp några nu. Åhhhh vill ha min dator!! vill att den ska fungera! Jag fick min iPod här om dagen, men snacka om besvärligt. Hann få två mail om att leveransförsöken misslyckades. De hade fått fel nummer på min gata, och sen så står ju inte vårat namn på utsidan...vet inte varför dom inte bytt det, men går man in i trappen så ser man namnet där.. men denna gubbe kunde inte ens trycka in en knapp och öppna dörren samtidigt! och han va sur på mig? suck.. jag förklarade att om han tryckt på dörren och öppnat så skulle han sett att vi bodde här. Men ne han skulle ringa någon som satt på ett center som skulle ringa mig coh springa ner och öppna. Dagen innan hade jag pratat med en tjej på deras kundcenter som sa att ifall jag inte var hemma kunde jag lämna en lapp där det stod att dom skulle kunna lämna paketet utanför dörren, men tur var väl att jag var hemma :) Gubben hade ju inte ens tagit sig in!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback