Äääääntligen!

Nu så, nu funkar min dator utan problem! Iallafall än så länge :) (ta i trä) Jag fick för mig att köpa wow idag, så jag åkte till stan och köpte det, så nu håller den på och installeras, vilken tid det tar! Håller på och hämtar en uppdatering från nätet som tagit säkert en o en halv timme hittills.... Ja jag hinner kanske starta upp det innan jag ska hoppa i säng och sova. Har några dagar till som jag ska vakna senast 07.30, sen blir det äntligen natt igen :) Visst på ett sätt är det skönt med att vara vaken på dagen, men jag älskar att sova läääänge och att inte behöva sova när man inte är som tröttast.
Har varit sjuk. Så typiskt, för jag hade ett rehab-samtal på jobbet för att jag varit sjuk ganska många gånger året innan, och så blir jag sjuk! Men jag vägrade sjukanmäla mig. Det e så lustigt, för jag tror det är för att jag jobbar mycket under en period som gör mig sjuk. Då får jag ont i halsen och så kryper det upp till näsan och så blir jag snorig. Man känner sig dåsig och vill helst bara sova. Detta har jag haft ganska ofta nu.. e så less på det.

Nu är det bara 98% kvar på spelet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback