Scrappa

Ja som sagt blev ganska inspirerad på pysselkvällen så jag var på shopping runda igår och handlade lite saker, hade ju gärna handlat mer, men får ta det sen när jag får lön :) måste ha lite mer papper i olika färger. Jag gjorde ett kort till min bästa vän i västerås :)


Tyckte det blev jättesött, fast man hade säkrt kunnat göra massa saker med det, men detta var mitt första kort och är jättenöjd med det :) Ska skicka iväg det idag till världens bästa Jenny.
Ska göra flera kort till vänner som betyder mycket för mig, alla ska ju vara unika så det kommer ju ta ett tag :)

Nu ska jag snart iväg och träna lite bodypump. Har inte tränat styrka på länge så det behövs. Ska börja köra mera nu så jag får muskler och kondition. Längtar till dansen på söndag :) Det var ju så kul sist! Jag hängde ju med för engångs skull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback