Pysselkväll!

Dagen började med att jag vaknade tidigt (iallafall tidigt för mig) för att jag skulle iväg till en makeup skola och vara sminkmodell :) När jag kollade på mitt schema så såg jag att det var en halvtimme tidigare än jag mindes, så det var bara att rusa. Jag var väldigt trött och kände mig jätteosocial, men jag behövde inte prata så mycket som tur var. Dom hade visst ett tema då dom skulle sminka tv-program folk, så på en halvtimme skulle de sminkat en sminkning som passar på tv. Det var intressant att se :) Sen fick jag en skönhets makeup som jag valde att behålla resten av kvällen. Försökte ta lite bilder hos min kompis som visade hur makeupen blev. Haha, ser lite rolig ut men detta var den där man såg skuggorna bäst.


Senare på dagen hade jag och tre tjejer pysselkväll, tog och gjorde mig ett armband medans de andra tjejerna höll på med  scrapbooking.

Måste säga att jag blev väldigt nyfiken på det. Ska nog ta en sväng på stan imorgon och kolla vad man hittar :) Sen ska jag försöka hitta en dag då min kompis har tid att visa lite av sitt sortiment. Hittade en heldel på nätet som jag skulle kunna ha användning av. Iiihh, farligt med nya hobbys.. de kostar ju så mycket i början då man vill ha allting! Men får nog ta och skaffa mig ett hobby konto där jag sätter in pengar och får använda till att shoppa hobbymaterial. Och alla ni vänner som läser detta :) Jag önskar mig pengar till hobbymaterial *big smile*

Nu ska jag ta och kika runt lite mer på nätet innan jag ska lägga mig och sova riktigt gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback