Jihooo

Nu är det två nätter kvar sen är det dags för ett litet party :) Jag ska nog bjuda hem vänner oftare. Jag har märkt att så fort man har något att se fram emot så är man så himla glad och pigg. Undra vad jag ska se fram emot efter söndagen? Jo då ser jag nog fram emot min födelsedag och sen... ja sen vet jag inte. Jag längtar verkligen efter att få träna!!! Har inte haft någon tid nu på hela veckan så jag känner mig helt för slappad. Vill röra på mig! Imorgon ska jag städa hela dagen så det blir lite motion.
Jag var ju och förlängde mina ögonfransar!! Jag blev jättenöjd, iallafall än så länge. Jag behöver inge mascara, för det är tillräckligt mörkt :) Och jag har fått många positiva kommentarer om dom så jag känner mig nöjd.
 Svårt att få en bild där man ser dom, men här ser man iallafall lite :)
Nu ska jag krypa till kojs och imorgon ska jag städa och sen jobba, sen ska jag upp tidigt på söndag att handla och laga mat och förbereda, så jag komme rinte ha tid att skriva förrän på måndag när jag är bakis och skakis.

Kraaaam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback