Handla

Idag har jag varit och shoppat till festen på söndag :) Massor av mat! Sen handlade jag och killen lite små saker vi behövde här hemma. Jag köpte lite vinglas och en plåtskål som jag ska ha som bålskål :) kanske inte är så snyggt, men jag tycker det blir häftigt. Köpt rabarbersaft som jag ska blanda med vaniljvodka och sodavatten, hoppas det blir så gott som det låter. Ska göra en heldel mat så jag hoppas att folk inte är mätta när dom kommer. Åhhh, ska verkligen bli kul att få förbereda inför söndagkväll!
Läste en dag på stylesearch en tråd om vad man gör med kläderna när man lägger sig på kvällen, jag slänger ju mina på golvet och det ser verkligen inte bra ut, men så var den en tjej som skrev att man kunde ha en låda under sängen. Så jag var på IKEA och hittade en skitsjysst låda att ha under sängen, den var perfekt! Lagom stor och med ett lock man kunde ha över halva eller hela. Riktigt bra köp för en slarver som mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback