Bäst att vara i tid *s*

Ja, jag känner mig mer och mer nördig och vuxen, kanske för att man börjar bli äldre? Fast jag är ju fortfarande barnet hehe and I will always be :) Nej jag var idag och handlade lite mer nya papper och stämplar och pennor och emossingpulver (d' ni!) och klistermärken och stämpelbläck.. ja massor iallafall :) Skiiitkul! Var ju tvungen till att pröva det nya emobossingpulvret, hehe visst låter det invecklat? Men det är det inte, man tar en stäämmper och stämlpar ett tryck på ett papper, sen tar man pulvret över det och blåser med en speciell emossinggrej som låter osm en vanlig hårfön, och tadaaa, skit snyggt, ser ut som en proffs varit där och målat. Det nya var i röd färg med guldglitter, och vad tänker man på då? Joooo jul! Ska göra kort till alla mina tre släktingar i sverige och till Robbans släkt och till alla söta vänner som jag hinner göra till, och som man har adressen till! Tror du dig vara en vän jag kanske INTE har adressen till, maila mig den så får du ett julkort ;) Så här såg dagens kort ut:


Min mobilkamera är ju inte den bästa, men man ser lite av vad jag har gjort.
Nu ska jag lägga mig och sova, för imorgon ska jag upp och göra ögonfransförlängning!! Jihooo, och sen ska jag köpa högtalare till min iPod så vi ska kunna lyssna på musik på söndag, och sist men inte minst ska jag jobba heeeela kvällen!
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback