Äntligen sova

Känns som jag inte sovit ut på evigheter, idag fick jag sova ut :)
Jag har nu börjat på min danskurs, skitkul tycker jag. Har fåt tsån super träningsvärk bägge gångerna. Hänger inte alltid helt med, men man lär sig nya saker varje gång. Vi är lite för många där, men har en känsla att folk droppar av.
I förra veckan var jag en sväng i västerås och hälsa på vänner :) Det är alltid kul att träffa dom som man gillar. Hade gärna lagt ut bilder här, men jag vet inte hur folk känner om man lägger ut bilder på dom, så lika bra att inte lägga ut dom. Jag får ju sån hemlängtan varje gång jag är där, känns som hemskt mot alla, men det är jag som är så hemmakär. En kompis hade skaffat sig en ny pojkvän, hihi,  man såg hur nykära dom var helatiden. Det är så sött när man ser kärleken bara blomstra :) Jag hade ju gärna tagit med mig alla vänner hit till göteborg, det är ju inte första gången jag säger det direkt :)
Ja, det var en snabbvisit på två näter och sen åkte jag hem igen och försökte vrida tillbaka dygnet på en natt och sen var det att börja jobba igen. Puh, det var inte kul må jag säga, var så helvetiskt trött så jag visste inte vart jag skulle ta vägen. Nu har jag bara en natt kvar och sen är jag ledig två dagar. Imorgon ska jag och en kompis pyssla om oss själva med ansiktsmask och sånt som jag aldrig gör. Sen ska vi träna och gå på bio :) och säkert äter vi sushi imorgon med hehe. Det är ju så himla gott med sushi, jag skulle kunna äta det varje dag. Åt det igår och skulle nog gärna köpa med mig en låda idag med till jobbet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback