Nu vet jag...

.. vad jag ska göra i julklapp till min pojkväns föräldrar :) Jag ska försöka hinna med att göra ett album till dom, med bilder från alla familjesammankomster jag varit på, typ jul och midsommar :) Åh vad kul detta ska bli! Ifall jag hinner då vill säga :) Måste bara vänta på lönen innan jag kan gå ut och shoppa loss igen haha
Igår gjorde jag färdigt ett födelsedagskort och börja på ett julkort. Fast kul kortet blev jag inte så nöjd med ännu. Hade gärna lagt upp bild på födelsedagskortet, men med risk för att personen ska se det så får det vänta tills det getts bort :) hihi

Nu ska jag se lite på tv och slappa, kanske läsa lite i Stieg Larssons bok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback